laatste dagen - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Catherine Verbrugge - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Catherine Verbrugge - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Door: faline

Blijf op de hoogte en volg Catherine

15 April 2009 | Zuid-Korea, Seoel

Hallo iedereen

Hier ben ik nog eens terug.
Het zal waarschijnlijk voor de laatste keer zijn...

We zijn dit weekend op baduk kamp geweest. Dat was op het platteland ergens, maar het was superleuk!!!
Ondertussen zijn we al zeer goede vrienden met de studenten en tis echt heel fijn om in hun gezelschap te vertoeven. Ik kan al wat woordjes Koreaans (maar ik weet niet goed ze te schrijven, dus ik zal ze jullie mondeling dan wel eens meedelen)

Maandag (gisteren dus) zijn we naar Deajon geweest. Dat is zo een hoog ontwikkelde stad ten zuiden van Seoul.
Daar hebben we een ex student van prof. hahn ontmoet. Die man is nu de directeur van een baduk school en we zijn daar een kijkje gaan nemen...
Echt heel erg schattig... zo allemaal kleine koreaanse kindjes die baduk spelen...
We mochten ook een paar spelletjes spelen tegen kindjes die net begonnen waren...
Bas heeft geen enkel spel gewonnen, ik heb er eentje kunnen winnen...
Ze zijn dus erg goed...

Vandaag zijn we naar de electronic market geweest. Dat is een winkelcentrum vol, maar dan ook vol, elektronische spullen.
Het was een keer de moeite waard.
Deze avond was het dan terug english baduk lesson.
Er waren niet zoveel studenten omdat er sommige toernooien moesten spelen.
Maar het was wel gezellig en we hebben afgesproken om morgen, onze laatste avond al :() , samen -bij wijze van afscheid- naar een karaokebar te gaan...
Ik kijk er al naar uit:)
haha...

De volgende keer dat ik jullie hoor en/of zie zal ik -hopelijk- terug in Belgie zijn...
Groetjes
en tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Korea

Recente Reisverslagen:

15 April 2009

laatste dagen

10 April 2009

Paleis

09 April 2009

De universiteit

09 April 2009

Vandaag

08 April 2009

Eerste dagen hier
Catherine

Actief sinds 01 Maart 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 10944

Voorgaande reizen:

03 Maart 2016 - 21 Maart 2016

Sri Lanka en Singapore

30 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Oostkust Amerika

05 April 2009 - 16 April 2009

Korea

Landen bezocht: