Het vertrek - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Catherine Verbrugge - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Catherine Verbrugge - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Catherine

03 Maart 2016 | Duitsland, Düsseldorf

Aangekomen op de luchthaven Dusseldorf hebben we even gezocht naar de juiste parking. We moesten ten slotte nog goede herinneringen ophalen aan onze vorige reis, waar ik eigenwijs in een transittreintje sprong die de verkeerde kant op ging.
De transit ging dit keer zonder belevenissen. Gelukkig hielp de douane ons op het nippertje nog aan een verhaal. We waren vergeten de vloeistoffen (netjes ingepakt a max 100 ml) uit de handbagage te halen bij de bagagecontrole. Catherine werd apart genomen en de bagage werd uitgebreid onderzocht. Uiteraard ging het om de vloeistoffen, maar de douanebeambte nam voor de zekerheid ook nog even wat monsters van de rugtas. Het ging in een apparaat en ja hoor: BLIEB-BLIEB-BLIEB. Catherine begon al wat zenuwachtig te worden en ik zat wat schaapachtig te lachen op de tweede rij. Geen nood, een tweede monster moest meer duidelijkheid scheppen, maar de douane beambte verwittigde wel alvast de politie. Er kwam een agent bij en een tweede douane beambte werd ook wat onrustig en begon heen en weer te lopen. Catherine liep rood aan...

Maar goed gelukkig leek de tweede test ok en was Catherine, tegen alle verwachtingen in, niet een voorraad drugs met een straatwaarde van zo'n 20 miljoen aan het smokkelen. Wel werden even alle gegevens genoteerd, je weet maar nooit.

• 06 Maart 2016 - 17:58

Dorin:

De eerste hindernissen zijn achter de rug :-)
    Vanaf nu genieten van jullie vakantie, goede reis en veel plezier !
    Groetjes, Dorin

• 06 Maart 2016 - 19:23

L.Vet:

een goed begin is het halve werk.
    En nu genieten maar!
    Veel Plezier en een goede reis.

L.V.

• 06 Maart 2016 - 22:04