Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Catherine Verbrugge - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Catherine Verbrugge - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Catherine

04 Maart 2016 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Aangekomen in Dubai. Een overstap van 7 uur! Mooi, even de stad in zou je zeggen, maar helaas het is nacht (00.00-7.00). We kregen een bon van de emirates om een hapje te kunnen eten. (vanaf 8 uur wachttijd krijg je ook een hotel aangeboden, maar helaas). We zaten in terminal A en onze volgende vlucht vertrok van terminal B. We hebben de luchthaven wat verkend op zoek naar een rustig plekje om toch nog wat te kunnen slapen.

In terminal C vonden we de eettentjes waar we onze bon konden inwisselen. Helaas het was alleen fast-food (McDonalds, KFC, Indian en Thai). Boven de fastfood was een welness centre. Mogelijk interessant voor de terugreis, want je kan voor 15 euro in het zwembad.

Toch maar alvast richting terminal B, waar onze vlucht vertrok. We waren al aardig moe ook al was het in Europa nog maar 23 uur.

Bij de vertrekhal waren een soort van ligstoelen. Deze waren nog bovenverwachting comfortabel. We namen plaats en ik heb zowaar nog redelijk wat kunnen slapen. Catherine iets minder, maar ze heeft toch ook de ogen kunnen sluiten.